Newest Crushie!!

Tuesday, August 14, 2007

Yes, at my age - I rarely get a crush - but last Saturday - well, since I watched a UAAP game live - there's this guy who caught my eye...

And who is he?! He's they guy on the right most side..

Picture borrowed from animoism.multiply.com

That's Simon Atkins.

It's the first time I've ever I've heard of him - and seen him play...

This is the most decent picture of him that I found on the web. Surprisingly - when I googled him - he wasn't there! I tried scouting for a nice pic - but this is the best one I found!

BTW - these shirts really look cool! :) I want to get that one of Cholo's and of course - Simon's!! Hahahaha..

6 comments :

  1. Hahaha, saw this in PDi. Sorry to rain on your crush parade sweetie, I don't like the slogan on his shirt. Medyo pinilit eh. hahaha.

    ReplyDelete
  2. Hiya Char! To each his own diba?! But kinda nga.. At first, I couldn't figure out if the slogan rhymes or not! Hihi..

    ReplyDelete
  3. Simon is from De La Salle Zobel ;)

    ReplyDelete
  4. Hello Anyonymous! Yeah, I was told that too!! :) Thanks for dropping by!

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. hey Di,

    sorry, super late comment! hahahaha -- i just read your post...

    my friend mentioned that he's the current model/endorser for hanford ice...
    http://www.hanford.com.ph/hanford_ice.htm
    http://www.hanford.com.ph/endorsers_atkins.htm

    just have to say i am a fan of the team Ü [actually, am i allowed to say supporter instead...? haha]
    pero sorry...they rarely have cute players...hihihi -- so i used to check out the players from the rival team for their aesthetic value... hahaha

    ReplyDelete